• Please LIKE and support / share or suggested members and friends to add into the group, thanks.

    Posted by 品味。生活 on Thursday, December 3, 2015

    Please LIKE and support / share or suggested members and friends to add into the group, thanks.

    Posted by 品味。生活 on Tuesday, December 15, 2015

7.05.2011

沖涼

今日沖涼果陣時發現左樣野,

就係我摸到一粒野,我同左我媽講,

佢好擔心,之後因為佢係E院度做既關係,

佢會用盡佢既能力幫我盡快咁安排去見醫生!

盡快將我應該要等既排期縮到最短^^


要令你擔心,真是對不起,你向我所說的,我很深刻!

我媽說寧願辛苦的是她,

所有東西往她那裡去就好了,真的很感動!

不斷碰我然後又拍在她自己身上,

就好像想這樣就能夠將那東西在我身上帶走一樣!

沒有留言:

張貼留言